Welcome to the freakshow
Whats your favorite dessert, Silver?
Anonymous

thelittlepawn:

image

Cheesecake!

rebloggin strait from the rp account cuz my ass is lazy

also very, very terrible self promo i am very shy but please rp with me ;v;

A GIFT FOR SHADOW BECAUSE SHE FREAKING SPOILS ME WITH WRITINGS!!!!! ;<;
this is Hot Priest Shadow from my AU!AU LOL……AMEN. +v+
edit: ok for some reason the transparency is acting up no matter how many times i reupload so it has a white background now sorry

A GIFT FOR SHADOW BECAUSE SHE FREAKING SPOILS ME WITH WRITINGS!!!!! ;<;

this is Hot Priest Shadow from my AU!AU LOL……
AMEN. +v+

edit: ok for some reason the transparency is acting up no matter how many times i reupload so it has a white background now sorry

i love kaine and her sophisticated language that she learned from her lil ol granny

i love kaine and her sophisticated language that she learned from her lil ol granny

oh yeah i wanted to save this for a doodle dump but tbh i dont draw the kill le kills that often so o(´へ`)o

oh yeah i wanted to save this for a doodle dump but tbh i dont draw the kill le kills that often so o(´へ`)o

i keep saying im gonna make that rp blog for my au silver but lol
i need to stop doing the airbrush shadings but its QUICK N EASY N IM LAZY GHDSJKFHKLDSJH

i keep saying im gonna make that rp blog for my au silver but lol

i need to stop doing the airbrush shadings but its QUICK N EASY N IM LAZY GHDSJKFHKLDSJH

various doodles from over the past 500 years

i was waiting for the next twitch plays pokemon to start so i quickly doodled this

i was waiting for the next twitch plays pokemon to start so i quickly doodled this

ive been rewatching soul eater&#8230;&#8230;

ive been rewatching soul eater……

very gross airbrush&#8217;d doodle i did while listening to this so now i feel threatened

very gross airbrush’d doodle i did while listening to this so now i feel threatened

i keep finding old junk i forgot to upload

i keep finding old junk i forgot to upload